daymint

Trådstartare
Har en skotsk terrier som har rubbningar på sköldkörteln,så länge han går på medicin mår han toppen.Jag måste ha ett foder som är väldigt gynnande för pälsen på honom.Jag har nu ett royal canin foder till honom som jag blev rekommenderad i djur affären.Har fungerat bra men nackdelen är att det bara finns på 7,5 kg.Har två hundar som äter samma foder så nu vill jag hitta något annat foder som innehåller det där lilla extra för pälsen men som finns på större säckar.Har ni några bra tips ?
 
Sv: Hundfoder

Precept Sensicare eller ANF Turkey and Barley tycker jag funkar bra till mina hundar. ANF:en har högre protein/fett halt än Precepten. Finns i 3 resp 15 kg säckar ligger på ca 499 för båda samt stämpelkort (om man förbrukar 10 säckar inom 24mån, alt 5 om man är medlem i hundungdom) där man får 11:e säcken på köpet. Återförsäljare finns på www.lupus.se
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er! Önskar få tips på bra hundfoder med spannmål i som mina hundar kan äta. Dom är seniorer och har lätt för att lägga på sig...
Svar
16
· Visningar
1 709
Hundhälsa Hej! Ville bara kolla med er ang allergifoder. Hunden min går på allergiutredning och får bara äta allergifoder. Han äter Royal Canin...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: super
·
Övr. Hund Mina hundar åt tidigare canagan country game och fungerade bra på det. De bajsade dock rätt mycket så jag funderade på att byta och...
2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Min tvååriga tik har precis blivit diagnostiserad med en autoimmun ögonsjukdom och vi ska påbörja behandlingen där immunförsvaret trycks...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp