K

karina persson

Vi har en underbar hund (tik) som er sååå lydig og god men hun kan inte være hemma selv. Vi har gjort alt hvad vi kan men ingen ting hjælper. Er der nogen her i Sverige som kan hjælpe med at omplacere en hund ogh hvor man er sikker på at den kommer i rette hænder ? Jeg ønsker inte at sælge hende på Blocket men at få hjælp til at hun kommer til det rigtige hjem.

Sv: Hund.

Jag sålde min hund genom blocket. Det är ett lätt sätt att nå ut till många människor. Idag bor han hos en tjej bara några mil ifrån mig. Hon hade honom först på prov ett par månader och nu kan jag hälsa på när jag vill.

Bara för att du säljer din hund via blocket betyder det väl inte att du behöver sälja till vem som helst?

Jag skrev en annons lång som en roman, där jag var helt sanningsenlig. Redan där skrämde jag iväg de som jag inte ville sälja honom till. Det är det jobbigaste jag gjort, men det bästa för alla.

Annars kan du ju kontakta din rasklubb eller lämna den till ett "hundhem" (vilket jag aldrig skulle göra eftersom jag vill bestämma vem som ska få min älsklig).

Är hundens "enda" problem att hon inte kan vara ensam? Vad är det för hund? Kan den vara ensam hemma om den har en hundkompis?

Sv: Hund.

Ja vi har gjort alt hvad man kan tænke sig. Vi købte også en hund mere for at hun inte skulle være selv. Men det gik inte.
Jeg håber at kunne finde et nyt hjem til hende da hun er så fin en hund.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·
S
Ekonomi & Juridik Det er helt sikkert mange av oss Bukefalister som planlegger å bygge stall med tiden?! Selv er jeg en av dem, og jeg er på utkikk etter...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: Stall Lorinser
·
S
Anläggning God morgen, alle herlige bukefalister! :-) Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir...
Svar
1
· Visningar
1 250
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur