Hubertus 618

selma.aberg

Trådstartare
Hej!
Jag är medryttare på ett svenskt varmblod som heter Faskad, E: Hubertus U: Ömigritte. Jag har sökt mycket på nätet och försökt hitta information om Faskads stam men det är väldigt svårt. Om man har ridit en häst efter Hubertus, hur var den hästen i temperamentet & gångarterna? Om någon skulle ha en bild på Hubertus får man gärna höra av sig och skicka den :)
Tacksam för svar!

MVH Selma :)

Hej!
Jag är medryttare på ett svenskt varmblod som heter Faskad, E: Hubertus U: Ömigritte. Jag har sökt mycket på nätet och försökt hitta information om Faskads stam men det är väldigt svårt. Om man har ridit en häst efter Hubertus, hur var den hästen i temperamentet & gångarterna? Om någon skulle ha en bild på Hubertus får man gärna höra av sig och skicka den :)
Tacksam för svar!

MVH Selma :)
Jag har ridit ett par Hubertus-hästar. Gemensamt har varit att det varit enormt snälla hästar. Ok exteriör, men inga ess vare sig gångartsmässigt eller hoppmässigt. Men trevliga lättklasshästar, mycket i kraft av gott temperament.

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 281
Senast: Boj
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 688
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 493
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag åkte och red en privatlektion på en ridskola 40 minuter bort idag. Min kamrat för dagen blev en söt brun ponny. När jag satt upp och...
Svar
5
· Visningar
1 725
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur