Hoppforumen

Snuffsan

Trådstartare
Hoppforumen är just nu en enda soppa av allting. Trådar om utrustning finns under alla tre forumen, bildtrådar både här och där blandat med seriösa frågor. Alla tre forumen ser exakt likadana ut så jag förstår att ingen vet var trådar ska läggas.

Och skriv inte att jag ska klicka på triangeln, det har jag gjort massor av gånger och då flyttas just de trådarna, några dagar senare ser det ju likadant ut igen. Jag har inte lust att sitta och peka på trådar hela tiden, jag är inte moderator på hopp.

Om moderatorn är på semestar eller nåt så borde Gunnar kanske ta över den perioden?

Sv: Hoppforumen

Man kanske kunde ha lite förståelse också, om man anar att någon är på semester. Att det är rörigt just nu, är precis som det brukar vara när man bygger om. Man får helt enkelt ha ett visst mått av tålamod, saker och ting kommer att räta ut/upp sig med lite tid.

Sv: Hoppforumen

Håller med. Först ändrar dom en gång så att det blir hyfsat, men nu är det total-kaos.

Liknande trådar

Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 821
Senast: SiZo
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 759
Senast: Wingates
·
Hästmänniskan Jag jobbar sedan knappt ett år tillbaka som beridare på ett stall i Tyskland. Jag trivs egentligen bra här, men det finns ett problem...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: mackan
·
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 240
Senast: anyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama