JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Hoppa islandshäst
Kolla begagnade hinder och bommar på ex blocket eller framförallt hästnet !
Sv: Hoppa islandshäst
Rid för instruktör så både du och hästen lär er hoppningens grunder på ett säkert sätt? Då slipper du dessutom köpa hinder.
Hästvård
Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Hundhälsa
Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hoppning
Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd.
Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Kom precis hem från jobbet. Fy fan vad jag inte gillar bilar. Hann knappt åka ut från parkeringen innnan det började skrapa och ha sig...
Glimra
Idag kl 00:25
Svar: 1 341
Visningar: 44 370
Allmänt
Självincheckning i vården
Samhälle Jag tycker att det är rena skiten med självincheckningen. Men jag vet också att mina gamla föräldrar blivit mötta av personal och fått...
Palermo
Igår kl 23:40
Hagstolpar
Anläggning Varför i all fridens namn ska du ha 5 band? Speciellt så breda?
Luff
10 minuter sedan
Födda-24
Avel Den där magkänslan som hästägare slår sällsn fel. Håller tummarna! Vad sa veterinären om prognos?
Jordgubbkiwi
39 minuter sedan
Svar: 69
Visningar: 4 674
Avel
Hage
Anläggning Nej, man kan inte bränna några ändar på oimpregnerade stolpar, och tro att det ska hålla märkbart längre.
Det är en "gubb-myt". Liksom...
skogaliten
Igår kl 23:57