Högrev i ugn...

Monifa

Trådstartare
...utan vin?
Jag orkar verkligen inte åka till systemet. Går det med sånt vin som finns i butiken eller kan man ha typ torr äppelmust eller liknande istället?

Butikens matlagningsvin är verkligen inte detsamma.
Fasiken för det var det jag köpte... Nu har jag iof smakat på skyn och den smakar inte sött utan rätt ok.

@tanten jag brukar inte laga mat i normala fall så stöttar mig mot recept. Men ska helt klart testa med fond nästa gång. Nu blev det butiksvin, äpple, morötter, rotselleri, rotselleri och massa kryddor. Får se om det blir gott

Liknande trådar

Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: Luzzan
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
23
· Visningar
1 169
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: ptr
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama