Hög kattlåda

aneka

Trådstartare
Någon som har några tips om en kattlåda som är hög men inte så himmla mycket störra runt om utan mest bara högre än dom vanliga kattlådorna, jag skulle behöva en högre till molle då jag tror att han inte kan sitta upp ordentligt och det är orsaken till att han får kiss och bajs på sig rätt så ofta.

Så alla tips mottages!!:bow:

Sv: Hög kattlåda

Jag använder en stor tvättbalja (plastbadkar för barn runt året) till mina katter.

Förr använde jag en vanlig plastback.

Jag har en sådan som hundar inte skall komma in i. Om du tar bort taket då den är lite utåtböjd så är själva lådan jätte hög.

Tror jag skrev lite fel, sorry. Menar så klart katthus eller vad heter dom? Alltså en kattlåda med högt i tak är jag ute efter. Någon som har några tips på en sån?

Hmm.. En låda med huv? de flesta som finns är nog "för små" om man har en stor katt som anser den vara just för liten, då är det bättre att ha en öppen låda.

Jo kanske får överväga att köpa en öppen låda istället, då blir det nog även lättare för oss att göra rent lådan lite noggrannare. :angel: Sen kanske vi slipper tvätta Molles tassar så ofta. Ska fundera på saken om jag inte hittar en låda med högt i tak.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
792
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
572
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama