A

AnnaMalm_

vet att den här inte ska ligga här men jag hittar ingenting bara till hästforumen menyn är borta hur gör man nu för att hitta alla andra forum?elelr är det något fel på min dator:S :o

Sv: hjälp

nej:S finns inget där, fatatr verkligen ingenting för igår när ja satt hemma vid min dator så var allt som vanligt men nu när ja for till en kompis och sitter vid hennes data finns det ingen meny:S

Sv: hjälp

Då har menyn blivit bort tryckt!
Gå allra längst upp på sidan, till vänster. Där står det meny och så är det någon pil eller nått- tryck där.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
493
Senast: Blyger
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag har en gräsplätt (3x5 meter ca) utanför huset som används som parkeringsplats. Gräsmattan är nu helt sönderkörd. Min första tanke...
2
Svar
21
· Visningar
865
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024