Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är ny här. Undrar hur jag lägger upp0 galleribilder m.m. Var ska jag trycka för att komma till "min sida" eller vad man ska säga?? Vill veta så mkt som möjligt om allt.
Klicka på länken "Kontrollpanel" här ovanför till vänster så kommer du till sidan där du kan göra personliga inställningar. Vill du veta mer om billdvisning m.m. kan du läsa den här tråden.
Okej.. Förstod inte så mkt men tack iaf.
Undrar bara hur vet man att man fått svar på forumet (gick in på tråden och kollade nu) och var/hur laddar man upp hästgalleri? (bilder)
Antingen går man in i tråden o kollar eller så har man valt att prenumerera på tråden. Det gör man i menyn Trådverktyg. Har man ställt in så kan man få mail om det finns nya inlägg i en tråd man prenumererar på.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Kropp & Själ Har inte gjort en själv men ser rätt ofta dessa i mitt arbete. Jag har sett flera som har gjort utredningar via Capio och jag tycker att...