Hjälp mig hitta lampan!

Wysiwyg

Trådstartare
78DB894E-384A-45E1-A73E-430E6A4E72C0.png


Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller liknande lampor att köpa någonstans?
 
Visa bifogad fil 117755

Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller liknande lampor att köpa någonstans?

Lampfoten heter B160. Vad gäller skärmen så finns det olika till foten, bland annat en spånskärm och en glasskärm. Vad gäller tygskärmen med den formen på bilden så har jag bara har sett originalskärmen i vitt, så den på din bild kan vara omklädd.

Vill du ha något liknande så kan du köpa en liknande lampfot och köpa en lampskärm eller lampskärmställning som du klär i passande i tyg.
 

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 363
Senast: NilHe
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 675
Senast: vilde
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 000
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
650
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp