hjälp mig att välja transportväska

tipsy

Trådstartare
jag måste köpa en transportväska men kan inte bestämma mig. funderar på denna men vill hellre ha den i grått, vet att den finns men inte vart. vet någon? eller har ni nåt annat tips på bra väska som får kosta max 400kr


index.php
 
Sv: hjälp mig att välja transportväska

suck, vet inte hur man gör med bilder. men alla tips mottages alltså tacksamt
 
Sv: hjälp mig att välja transportväska

Jag har en traditionell låda med gallerdörr. Mycket säker och så rymlig att jag kan ta två (mindre) katter i den samtidigt.

Jättebra i en bil då den har en tät botten om en olycka skulle ske. Likaså är den bra om katten får klösryck och försöker klösa sig ut... Har varit med om det... Man kan också fästa burenn med ett säkerhetsbälte då den är helt stel.

Men den är otymlig att bära! Det enda handtaget sitter mitt uppe på och den kan bara bäras med en hand. Och eftersom jag har så mycket problem med värk vill jag gärna ha en bärväska man kan hänga över axeln.

Finns jättefina mjukare och i en annan tråd har jag fått berättat att den ägarens katt har inget emot att det blir lite mer "gung" än i en väska man krånglar med i bara en hand.

Ska definitivt köpa en sån så snart tillfälle uppkommer! Kostar typ från 250 kr eller så tror jag.

Men kanske det är så att de kompletterar varann?
 
Sv: hjälp mig att välja transportväska

Har varsin plastbur med galler därframme till mina killar.Den ena är det lite hål i taket på.Jag rekommenderar sådana burar.
 

Liknande trådar

Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
750
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
978
Senast: Niyama
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: Marvin
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp