Seabaz
Trådstartare
Jag ska beställa en säkerhetsväst Racesafe och vill ha en 2-färgad!
Problemet är bara VILKA färger??
Hästen är vit och vi har ingen färg som liksom är "våran" färg.
Jag tävlar inte i någon gren där säkerhetsväst behövs utan vill ha en för hemmaridning...
Vi har ingen annan utrustning som är någon speciell färg heller, typ benskydd eller nåt...
sadel och träns är svart...
Att bara köpa en svart eller mörkblå "som alla andra" tycker jag är tråkigt, det är ändå samma pengar så jag kan ju spicea till min lite tänkte jag...
Färgerna som finns att välja att kombinera är:
Svart
Navy (marinblå)
Bottle Green (mörkgrön)
Maroon (vinröd)
Red
Royal Blue
White
Beige
Brown
Gold
Yellow
Orange
Dark Grey
Light Grey
Purple (mörklila)
Lilac (ljuslila)
Light Blue (babyblå)
Emerald Green (riktigt grön, som de ljusa i denna --> )
Light Green
Cerise
Pink (babyrosa)
Jag funderar på en kombination av vit och nån till färg! Tror det skulle vara lite klämtjäckt... Men ni som har racesafe, hur är tyget? Om jag skulle få en fläck på de vita, går det att skrubba bort då? Typ använda vanish eller nåt ???
Vit - Marinblå?
Vit - Vinröd?
Jag tänkte köpa nåt snyggt schabrak sen då som matchar "den andra färgen" på västen som jag kan ha vid hopptillfällen! Så inte en för svår färg som typ cerise eller lysande grön hehe... det är inte riktigt min stil heller....
Men åååhh vad svårt...
Svart - Guld kanske?
Problemet är bara VILKA färger??
Hästen är vit och vi har ingen färg som liksom är "våran" färg.
Jag tävlar inte i någon gren där säkerhetsväst behövs utan vill ha en för hemmaridning...
Vi har ingen annan utrustning som är någon speciell färg heller, typ benskydd eller nåt...
sadel och träns är svart...
Att bara köpa en svart eller mörkblå "som alla andra" tycker jag är tråkigt, det är ändå samma pengar så jag kan ju spicea till min lite tänkte jag...
Färgerna som finns att välja att kombinera är:
Svart
Navy (marinblå)
Bottle Green (mörkgrön)
Maroon (vinröd)
Red
Royal Blue
White
Beige
Brown
Gold
Yellow
Orange
Dark Grey
Light Grey
Purple (mörklila)
Lilac (ljuslila)
Light Blue (babyblå)
Emerald Green (riktigt grön, som de ljusa i denna --> )
Light Green
Cerise
Pink (babyrosa)
Jag funderar på en kombination av vit och nån till färg! Tror det skulle vara lite klämtjäckt... Men ni som har racesafe, hur är tyget? Om jag skulle få en fläck på de vita, går det att skrubba bort då? Typ använda vanish eller nåt ???
Vit - Marinblå?
Vit - Vinröd?
Jag tänkte köpa nåt snyggt schabrak sen då som matchar "den andra färgen" på västen som jag kan ha vid hopptillfällen! Så inte en för svår färg som typ cerise eller lysande grön hehe... det är inte riktigt min stil heller....
Men åååhh vad svårt...
Svart - Guld kanske?