Hjälp med hoppsits

ponnymuppen

Trådstartare
Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)

Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)

Ett tipps är att träna för tränare, så hen kan ge råd på hur du ska förbättra din hoppsits. Du kanske tränar för någon och be denne om råd.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
5
· Visningar
610
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
492
Senast: Ramona
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Lejd
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka