Hjälp med hoppsits

ponnymuppen

Trådstartare
Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)

Behöver verkligen alla tips jag kan få för att förbättra min hoppsits. Tycker det blir att jag svankar och det ser bara allmänt dåligt ut. Tacksam för hjälp! :)

Ett tipps är att träna för tränare, så hen kan ge råd på hur du ska förbättra din hoppsits. Du kanske tränar för någon och be denne om råd.

Liknande trådar

Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Lejd
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
326
Senast: Blyger
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka