Hjälp! Kaninöronproblem

Thera

Trådstartare
Min ena kanin har fått som nån sorts ruvor på sina öron. Det ser ut som såna man får när sår läker, fast hon har inte haft några sår överhuvudtaget. Det ser rätt otäckt ut. Undrar om nån vet vad det är och vad man kan göra? Jag har tvättat med Desivon och lagt på Helosansalva.
Blir det inte bättre åker jag till veterinären, tänkte bara höra här först så det inte är något som försvinner av sig själv eller är lätt åtgärdat...
Tacksam för svar!

Sv: Hjälp! Kaninöronproblem

har ingen aning om vad det kan vara.ring o fråga en vetrinär så bedömmer han om du måste in och undersöka .
//brummelisa

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 067
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 416
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 485
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar