Hjälp, jag har olika värden...

N

Nickedockan

Snälla hjälp mig.

Jag har fått två olika varianter på värden av havre & korn. De ena är de som står på freefarm de andra är de som Nina här på buke har.

Nu undrar jag vilken som jag ska räkna med. Jag har inte gjort någon analys på något av dem utan har tänkt att räkna med de generella värdena.

Vad räknar ni med för värden på havre & korn.

Jag använder de värden som står i Hästen Näringsbehov och Foder, och är samma som Nina använder vad jag vet.

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Tackar!!! Då gör jag det oxå.

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Ps. Håller på o försöker mig på att göra ett litet program (inte helt olikt ditt) i excel. Nu ska här bli räkna av. Tack för tipset.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka