S
Skuggabaldur
Blir så trött på henne ibland
! Hon får linfröolja, B-vitamin, Breathe-Free (örtblandning) plus något annat att blanda med som knäckebröd eller äpple.
Först åt hon allt, sen ville hon inte ha linfröoljan och nu har hon kommit på att hon inte tycker om örtblandningen heller
. Blandade idag med rivna morötter och äpple, men det gick inte heller. Hon äter lite av det som inte är örter på och så lämnar hon resten.
Vad sjutton ska jag göra? Snart kommer kraftfodret jag har beställt (kostade en hel del) och tänk om hon inte vill ha det heller? Här köper man dyra grejor och blandar och mixtrar för att hon ska få i sig allt och så går det inte att äta
. Örterna luktar jättegott och när jag frågade återförsäljaren så sa hon att hon aldrig hört om nån häst som inte tycker om det.
Finns det nåt man kan hälla över som gör att hon tycker bättre om det? Betforvatten går tyvärr inte - har inte råd att köpa en massa betfor och slänga bara för att få vattnet.
Ledsen om jag låter grinig, men jag är trött ikväll...
Först åt hon allt, sen ville hon inte ha linfröoljan och nu har hon kommit på att hon inte tycker om örtblandningen heller
Vad sjutton ska jag göra? Snart kommer kraftfodret jag har beställt (kostade en hel del) och tänk om hon inte vill ha det heller? Här köper man dyra grejor och blandar och mixtrar för att hon ska få i sig allt och så går det inte att äta
Finns det nåt man kan hälla över som gör att hon tycker bättre om det? Betforvatten går tyvärr inte - har inte råd att köpa en massa betfor och slänga bara för att få vattnet.
Ledsen om jag låter grinig, men jag är trött ikväll...