HJÄLP?! fodervärdskontrakt!

nikodemus

Trådstartare
var hittar jag ett fodervärdskontrakt?
nu är det så att hästen jagvarit medryttare på ska bli min foderhäst och jag ska byta stall på honom och jag vill skriva ett kontrakt så jag vet att allt går rätt till. Men var kan jag beställa sådana? jag har för mig att min kusin beställde ett sånt från svenska ridsportsförbundet en gång men jag hittar inget på deras sida! Var kan jag beställa dessa redan färdigskriva kontrakt?!
SNÄLLA?! det börjar bli akut.
/ emma

Sv: HJÄLP?! fodervärdskontrakt!

Jag köpte mitt på en hästaffär... fråga i en hästaffär nära dig om dom har...

Finns på de flesta hästsportaffärerna. Tror Granngården har de också och undra om det går att beställa på ridsportshemsida..?

Jag hittar bara köpekontrakt/uppstallningskontrakt på ridsportshemsida. Finns under webshoppen, avtal...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: yamyam
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka