*hjälp mot OND dator*

escodobe

Trådstartare
har fått låna min hundvakts dator efterom mitt modem är kaputt, den öppnar vissa sidor som tex buke men det går itne att besöka internetbanken, öppna messenger eller liknade? :confused: :mad:
varför??
 
Den här tråden hör hemma på dator. Hur som helst:
Kolla säkerhetsinställningarna. Om internetbanken inte fungerar kan det bero på att cookies är avstängda.
 
Pröva med att stänga av brandväggen (om en sådan finns). Annars kan du ringa till bankens Internetsupport, där de kan lotsa dig igenom vilka inställningar du ska ändra i web-läsaren.

/V
 
det kan ju vara så att den alls inte är uppkopplad utan bara visar buke för att den har buke-cookies.
ring o prata med din internetleveratör, ibland säger dom bra saker.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 899
Senast: Zaria
·
Kropp & Själ Jaa som rubriken antyder: hur dåligt måste en må för att få -- och framförallt ha nytta av -- antidepressiva mediciner? .... Jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 135
Senast: vtok
·
Hundavel & Ras Vill ha hund inom ett år! Och är så otroligt valpsugen! Dreglar efter varje hund jag ser på gatorna.. Men har beslutsångest gällande...
Svar
14
· Visningar
1 863
Senast: Lejonelle
·
M
IT & mobiler De senaste dagarna har min dator, eller rättare sagt firefox börjat bete sig märkligt. Det började med att när jag skulle logga in på en...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: mesklover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp