hjälp med gammalt elaggregat

LillaMy84

Trådstartare
Har fått tag på ett gammalt aggregat. Det ska fungera, men jag har inte en susning om hur man kopplar in det:confused::o

1KnXNYmEKG

https://www.dropbox.com/sc/ru1hk6secusws9e/1KnXNYmEKG
 
Sv: hjälp med gammalt elaggregat

Det sitter som en skruv på vardera sida, den ena har ett hål, så jag misstänker att det är där tråden ska kopplas(vilken vet jag inte). Bara det att på andra sidan sticker det bara fram en gängad del utan hål..
 
Sv: hjälp med gammalt elaggregat

Får kika när jag kommer hem om ett par timmar:)
Är streck jord och blixt det som ska till tråden isf?:)
 
Senast ändrad:
Sv: hjälp med gammalt elaggregat

Allvarligt talat skulle jag sälja objektet på Antikrundan och sedan åka och köpa mig ett välbalanserat nytt elsnålt aggregat på närmsta affär.

Vilken laddning som kommer från den där boxen är nog inte lätt att förutse. Men man kan ju alltid mäta.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 841
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 595
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 124
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp