Hjälp med babyvakt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Har fått låna en babyvakt av en bekant, tyvärr är den utan bruksbeskrivning! Någon som kan hjälpa mig som har en liknande? Det står Padwico 888 på den. Hilfe!

Jenny
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Jag har ingen aning, men däremot vill jag gärna få lite feedback när du fick igång den. Jag var på vippen att köpa just en Padwico igår... Verkade väldigt bra med vibrator och allt, men den var lite dyr.

Jag köpte ju en Philips här om dagen men den var trasig när jag provade den så det var bara att åka direkt tillbaka till affären... suck!
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Den här är..konstig... är en DYR variant (tror jag iaf, skulle förvåna mig MYCKET om det inte är bland de "värsta" med tanke på vem jag fått låna den av...;) ) så jag finner det högst irriterande att jag inte förstår mig på den...

Jenny
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Jamtland skrev:
Den här är..konstig... är en DYR variant (tror jag iaf, skulle förvåna mig MYCKET om det inte är bland de "värsta" med tanke på vem jag fått låna den av...;) ) så jag finner det högst irriterande att jag inte förstår mig på den...

Jenny

Är det inte enklast att fråga den du lånat den av? Hon borde ju veta hur den fungerar.
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Näpp, hon är omgiven av otekniska karlar som skulle fixa det där. Fixa var lika med att tappa bort bruksanvisningen, så hon har aldrig använt den...

Jenny
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Kanske har Padwico nån hemsida där manualer finns. Eller nån kundtjänst att ringa och fråga?! :idea:
 
Sv: Hjälp med babyvakt

Gjorde precis så när vi tappat bort bruksanvisningen till telefonen (& svararen).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Okej, jag har sålt ett hus för 1 200.000:- Jag har 900.000:- i lån på huset. Jag har fått 10% i handpenning. Hur mycket kommer mer...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Har fått lyrica mot nervsmärtor . Den hjälper mot smärtan men nu har jag höjt till tre gånger om dagen, 25 mg per gång. Imorse i köket...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 300
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
770
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp