hjälp en nybörjare :)

Buck

Trådstartare
drömmer gör man ju gärna, var på hingstvisning idag och hittade en som kunde passa till min tokfia, kollade upp stammen på den och såg att båda hade cor de la bryère i sig, min i andra led och hingsten i fjärde. kan det bli ngt problem med det? kommer nog inte ta för på denna hästen ändå men rent hypotetiskt :laugh:?
har inte tid eller ekonomi eller erfarenhet till ett föl + att min häst inte har ngt temperament värt att ta föl på även om stammen är ok :p.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 008
Avel Är inte jättekunnig inom detta med avel; särskilt inte när de gäller korsning. Jag har ett fullblodssto född -15 som jag gärna vill ta...
2
Svar
32
· Visningar
4 472
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Har en fråga angående sponsring och samarbete. Vill inte riktigt fråga tränare och vänner om det, känner mig lite dum hehe. Jag är...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Freazer
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp