Hjälp!!! Äckelvarning!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Detta är så äckligt och det är vid sånna här tillfällen som jag skulle kunna skänka bort mina barn...............


Håller på att få 2,5 åringen torr och det fungerar ganska bra även på natten. Nu vaknade de för en halvtimme sedan och jag tog ner honom på toa så att han kunde kissa, vilket han gjorde, sedan gick han upp i gen på rummet och lekte med sin bror medan jag renbäddade sängen i sovrummet intill. De har dörren stängd och när jag för 5 minuter sedan öppnar den så har ungen bajsat på sig och klint ner sig själv, sin bror och HELA rummet med bajs. Hur kna en sån liten bajsa så mycket???? jag höll väl på i kanske 20 -25 minuter medan jag hörde dem på sitt rum intill, de skrattade och skojade så jag tyckte det var kul att de kunde leka så fint...:crazy:

Så, nu håller jag på att krana upp vatten och därefter ska de i och bli rena och jag ska sedan städa rummet med deras hjälp tänkte jag. Men hur 17 får man det rent från tapeten?? Den komemr ju att lossna och trilla ner...*suck*

Jaja, detta är vad jag har å göra i förmiddag....funderar på att låta de äta frukost EFTER vi har städat deras rum, antagligen behöver de bada då också *suck*

Har ni råkat ut för liknande äckligt??:idea:
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

Det är därför man inte har barn! ;-)

Nejdå, jag har inte råkat ut , men min förra klasskompis.
Hennes familj hade lite hundar, de bodde på landet. Så en dag skulle hennes mamma tvätta, de hade ett speciellt rum med tvättmaskin o sånt i . En av hundarna hade visst gått in o lagt sig där inne, så när kompisens mamma tänder lampan blir hunden så rädd att den skiter på sig..! ;-)
Mamman hade mycket att göra den dagen sen!
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

stackare...min son är ännu bara fyra månader men jag hoppas jag slipper detta...

Jag tror dock att du har kommit på bästa lösningen för att det inte ska händi igen...

Har faktiskt hört om barn som ätit bajs,tur för dig att du slapp även den överraskningen...
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

Ha, ha, jag gjorde samma sak när jag var 2 år. Skitkul att i 2 timmar ägna sig åt att kleta ner tapeterna med bajs. De tyckte också att jag lekte väldigt tyst och lugnt för mig själv...

Mina föräldrar fick tapetsera om hela rummet!
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

Min tvååring gillar att vara naken så han brukar ofta vara naken (eller bara i tröja) ganska ofta vilket innebär att det kissas rejält mycket på golvet och även nr 2 (dock lyckas han då och då pricka in pottan) hur som helst hade han en dag bajsat på golvet och medans jag gick in med ungen på toa för att torka av honom i rumpan åt hunden upp bajset:crazy: Bekvämt för mig i och för sig men...I går bajsade han (barnet alltså, inte hunden) i skålen till matberedaren:o
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

Skitkul!

Vad gäller tapeterna går de ju rengöra med mjuk lätt fuktad trasa/svamp men kanske inte helt lätt få bort ingnott sk*t...
 
Sv: Hjälp!!! Äckelvarning!!

:rofl: förlåt... men jag kan inte låta bli att se det komiska i det hela.
En vän och arbetskamrat har en son, han är runt 2 år. Han såg stora syster 5 år kissa på toaletten och ville göra likadant.

Ett par minuter efter ser mamman mystiska bajsränder i den relativt nymålade trappan....
Lilleman hade gjort nr två och tyckte sen att det var läge att kasa sig ner för trappan :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 338
Senast: Calmiche
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 540
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 510
Senast: Tjôta
·
Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
2 988
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp