• Distans
  • Trådstartare Trådstartare panzy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 933

panzy

Trådstartare
får man tävla distans med hippogrip?

ifall man får: ngn som testat? erfarenheter? hållbarhet?

Sv: hippogrip

Det måste man få tävla i, liksom man får tävla i Öllöv. Någon erfarenhet av dessa skor har jag ej.
Hälsning Maja

Sv: hippogrip

Jag har bara sett dessa en gång på distansritt. Det var en dansk ryttarinna som tävlade Revingeritten. Hon var nöjd och den hästen funkade bra på hippogrip.
Men sen hade hon även en annan häst som gick distans där hippogrip inte gick. Har för mig att hon sa att den hästen slet för mycket på skorna. Jag minns inte vad eller om hon sa vad den hästen var skodd med.
// Linda

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
185
Senast: MattiZ
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 027
Senast: Sassy
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges framtida stjärnor får chansen att tävla i Scandinavium när Gothenburg Horse Show öppnar dörrarna för både unga ryttare och...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka