M

Midi

min halva dataskärm är "borta". Kan någon själ gå in på comviqs hemsida där man tankar kontantkort och säg vart knappen ligger som man ska trycka ok på när man fyllt i tfn nr och vilken bank man tillhör...vart ligger ok knappen i förhållande till banknamnen? Måste fylla på ikväll, men som sagt, halva skärmen är sönder så jag måste gå på "känn" för att hitta ok-knappen där......
 
Sv: hilfe...

varför förrminskar du bara inte förnstret så du ser bilden i din halva?? det kan du göra enkelt "på känn" iochmed att kanterna är i kanten!

//Dea - lycka till!
 
Sv: hilfe...

Jonna skrev:
min halva dataskärm är "borta". Kan någon själ gå in på comviqs hemsida där man tankar kontantkort och säg vart knappen ligger som man ska trycka ok på när man fyllt i tfn nr och vilken bank man tillhör...vart ligger ok knappen i förhållande till banknamnen? Måste fylla på ikväll, men som sagt, halva skärmen är sönder så jag måste gå på "känn" för att hitta ok-knappen där......
finns en forsätta knapp en bit under banknamnen.. hmm.. inte lätt när du inte ser ju!! S vårt chansa me ju.. hoppas du lyckas!!
 
Sv: hilfe...

Dea skrev:
varför förrminskar du bara inte förnstret så du ser bilden i din halva?? det kan du göra enkelt "på känn" iochmed att kanterna är i kanten!

//Dea - lycka till!
Jag gjorde det och lyckades!! Tack :love: Antagligen modekortet som är åt pipsvängen...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 175
Senast: oz_joj
·
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra...
2
Svar
35
· Visningar
6 527
Senast: ptr
·
Hästvård Jag har en ponny som jag var inne på klinik med för ett par veckor sedan. Först en helg akut och sen ett återbesök. Hon hade symtom som...
Svar
5
· Visningar
1 622
Senast: Amha
·
O
Övr. Hund Småbarn kan vara rätt besvärliga när dom är små, men jag visste inte att så är det också med hundvalpar. jag har endast ägt katter...
Svar
16
· Visningar
5 882
Senast: Fidelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp