hestekraft

mag

Trådstartare
ger jag min häst och det är ju så vansinnigt smidigt. Men det har uppståt en diskussion i mitt stall om det ska vara torrt eller blött, jag har hittils gett det torrt men spelar det någon roll, hur gör ni andra som serverar det ???

Har gett hestekraft förut till min häst och jag blötte INTE, av vilken anledning skulle man behöva blöta..Det är ju ingenting som sväller när man blöter..tycker man förstör lite av det om man blöter..

Det sväller inte och det dammar inte, om det inte stått öppet en längre tid och torkat. Om du förvarar det i tunna med lock, eller stänger till säcken ordentligt så behöver du inte blöta det!

Liknande trådar

Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Hello
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: Elo
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka