Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du tänka dig att visa bild?Jag har i panelbräder som sedan limmats fast på en tjock skiva marinplyfa. Panelen är på utsidan och bara skiva på insidan. Det gör att det ser ut som en "riktig" trädörr, slår sig inte, är inte mer än kanske fem centimeter tjock och väldigt lätt att hålla ren på insidan.
Gångjärnen som är genomgående håller panelen på plats, för det var lite svårt att limma på plyfan.
Ska se om jag kan få till det, har lite svårt att få över bilder så att det går att lägga in här just nu.Kan du tänka dig att visa bild?
https://instagram.com/p/h8v3fyunF9ftHUYrEQ_UeZC_mQdmFU7YxyelY0/
Vet ej om detta funkar?
Tidigare hade vi också väldigt stabila dörrar en svetsad ram med brädfyllning ingen chans att de böjde sig eller liknande dock är båda typerna tunga men det märks ju inte när de sitter uppe.
Funkade ej såg jag.
Men jag har portar utav tjocka järnrör med ett mellan på 8cm ca, mätte mina höstars hovar. Sedan ligger det ett tjockt järn över och under, väldigt stabila portar som ändå är öppna för både luft och syn.
Tanken med gallergrind eller stålram är tilltalande, men då måste vi beställa från någon som kan svetsa. Det skulle vara bra om man kunde snickra ihop dörren själv.