hej hopp..!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare hopp_freak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 906
H

hopp_freak

Hej alla glada människor.. har en liten fråga.. får man tävla på sin mammas gröna kort om man är 17??? bara nyfiken.. :confused:

Sv: hej hopp..!

hopp_freak skrev:
Hej alla glada människor.. har en liten fråga.. får man tävla på sin mammas gröna kort om man är 17??? bara nyfiken.. :confused:
hejsan hoppsan igen.. :P hihi

nej du skojar med mig??? snälla säg att det inte är så.. men man behöver la inte grönt kort på en clear round eller???

på tävlingar från lokal och uppåt krävs grönt kort... på klubbtävling brukar det inte behövas...

det har jag fått visa upp på mina två träningstävlingar..

om det är klubbtävlingar så får klubben själv bestämma, men allt fler klubbar kräver grönt kort numera.

lokalt och över är det som Ämelie skriver, krav på grönt kort.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Fiorano
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka