Hatar Allergi

Oum

Trådstartare
Hej jag är allergisk men vill så gärna rida jag vet att rasen Basjkir ska vara allergi vänlig så jag undrar om det finns någon ridskola med bara den rasen nära Södertälje eller Nykvarn

Hade du bott närmare Skara kunde jag gett tips. Men rasen American Curly kan du kika närmare på är ett tips från mig, finns fb grupp så komma i kontakt med folk som äger reasen.

Basta Basjkir som Acer nämner finns ju utanför Nykvarn mot Järna. Ett jättebra ställe! 😊 Inte ridit där men haft häst på bete där.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
671
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 807
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2