Hästmänniska!

LindgrenV

Trådstartare
Jag upptäckte nyss att jag har ett inlägg kvar till mitt tiotusende inlägg på detta forum. Så jag tänkte "NU måste jag skriva något riktigt genomtänkt och klokt för att hedra denna händelse". Mina hjärnceller tänkte väl mer så här:

:sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::D

Och valde i och med det att tillfälligt stänga ned min kloka sida. Så i stället är jag lite töntig och startar en egen tråd enbart för detta. För detta blir mitt tiotusende inlägg och så här tycker jag om det:

b2925dac845611e38c120e352efb81d5_8.jpg

Så, då var det gjort. Nu kan jag återgå till att vara lite normal igen :D

(Eh normal? Wait... What?:cautious: Normalt är väl tråkigt? :nailbiting:)

Sv: Hästmänniska!

Alltså, som jag just skrev om dig i "Vad vet du om Bukefalisten?"-tråden; LindgrenV är en kul och klok typ som dyker upp där man minst anar det! :rofl:

Grattis till inläggen, eller vad man nu ska säga! :D

Hahaha ja, jag läste det :love:

Tack :bow:

Jag har numera officiellt inget liv, och förmodligen även rätt kass humor :D

Normal är JÄTTEtråkigt, sluta upp med det genast ;). Grattis!

Jag tycker jag nyss blev hästmänniska, hur jag lyckats med 1000 inlägg till sen dess är nog ett tecken på att rehab vore bra :)

Jag tror nog aldrig jag varit, vill vara eller är normal :D

Jag tyckte jag nyss hade 2000 inlägg, så hur jag kom upp i 10' vet nog ingen... :cautious:

Grattis! :D Jag undrar när jag passerade 10 000 inlägg, det var lääängesedan. :angel:

:D

(Sedan får man komma ihåg att allt nollställdes där nån gång, dels när Gunnar bytte plattform och sedan tror jag det hände igen vid någon stor krasch. Jag var ju medlem redan 1999, om jag minns rätt. :o )

Haha du ligger i! :D

Jag tror jag måste gå tillbaka och se om jag kan läsa mitt första inlägg :D

Grattis! Fast normalt är vad man gör det till... Jag själv är ju en tråkig typ som gärna tittar på andras galna idéer. För dom är det normalt att hitta på (i mina ögon sett..) galna grejer :D

Tack! :D

Haha ja det förstås! :p Jag gör ju "galna" grejer hela tiden så det är normalt för mig :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka