- Svar: 4
- Visningar: 1 041
Veterinär Jeremias Wedin besökte på onsdagen SVT Go’kväll. Fokus låg på hästens välfärd – och ämnen som bettets påverkan i hästens mun, magsår och ridsportskandaler togs upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget nytt under solen men bra att det tas upp och förhoppningsvis sprids det till fler och fler tänker till.Veterinär Jeremias Wedin besökte på onsdagen SVT Go’kväll. Fokus låg på hästens välfärd – och ämnen som bettets påverkan i hästens mun, magsår och ridsportskandaler togs upp.
Jag känner nog inte att jag tycker att programmet var helt rättvisande, stötte på delar av det när det gick. Det kändes väldigt negativt gentemot ridning i allmänhet, de bitar jag såg.Veterinär Jeremias Wedin besökte på onsdagen SVT Go’kväll. Fokus låg på hästens välfärd – och ämnen som bettets påverkan i hästens mun, magsår och ridsportskandaler togs upp.
Fast jag tycker inte att det lät helt korrekt och därmed inte informativt. Men hörde inte hela. Dock var det fler som reagerade såg jag nu.Tyckte det var jättebra och informativt!