Har ni katter som tycker om konstiga saker?

B

Buckingham

Jag har två katter men han katten tycker om vatten, badar i handfatet står jag i duchen ska han med ducha. Hon katten börjar att härma honom men hon tycker inte om att ducha, men bada går bra. :D
Han tycker även om att äta paprika ibland gurka..:d
har inga bilder för tillfället men ni som har kan kanske visa era katter..

Sv: Har ni katter som tycker om konstiga saker?

Tycker om och tycker om...
Men när min snorfia inte får som hon vill (exempelvis blir utsläppt precis NU), så går hon genast och öppnar alla garderobsdörrar hon kan.

Och gammelgubben hoppar efter saker som man kastar över huvudet på honom. Snnöklumpar är jätteroliga att kasta sig efter. Han tar aldrig någonsin hänsyn till var han landar sen.

* älskar badskum.

*sover alltid i handfatet.

*Skallar mej på mogonen när klockan rinber, går jag inte upp då slickar han mej, går jag inte upp då kloar han.

äter mer än gärna följande.
*russin
*oliver
*pepparkakor
*torkade aprikoser
*ananas
*ska alltid vara inne i badrummet när jag är där
*trampar alltid på min röda ikea-pläd

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 109
Senast: Shilton
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 392
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar