Ninjakatten
Trådstartare
Alltså, de som kommer ihåg vet att jag har två ute-frassar just nu, och de verkar trivas bra hittills, även om det inte blivit riktigt kallt än. Men när jag så småningom flyttar till en bättre bostad med stall/ladugård, så vill jag göra ett stort utrymme till dem inne, så att jag slipper oroa mig för deras väl och ve ute i kylan.
Fungerar det vill jag göra ett litet kaninparadis med öppning till en utehage, så de kan välja var de vill vara. Detta är ju drömmen, men eftersom jag inte vet än hur jag kommer att bo kan jag inte göra mycket åt mina planer.
Min fråga är: hur stort behov har kaniner av utevistelse om de har en berikande innemiljö? Behöver de solljuset? Vill de känna vinden i pälsen?
Vad vill de där djuren egentligen?
Fungerar det vill jag göra ett litet kaninparadis med öppning till en utehage, så de kan välja var de vill vara. Detta är ju drömmen, men eftersom jag inte vet än hur jag kommer att bo kan jag inte göra mycket åt mina planer.
Min fråga är: hur stort behov har kaniner av utevistelse om de har en berikande innemiljö? Behöver de solljuset? Vill de känna vinden i pälsen?
Vad vill de där djuren egentligen?