har gett upp

beauspirit

Trådstartare
om att hitta ett mässingsfärgat tvådelat i 8,5 :(.

nu får det bli ett "silverfärgat" istället...

någon som vet om det finns tvådelat bridongbett med fasta ringar i 8,5 någonstans?

drygt att ha en häst med liten mun :crazy:.

ja jag hade problem när jag skulle leta bett till min d ponny han har 10.0 oftast får man kontroll mäta med eftersom inga mått stämmer som ät utsatta :mad:

Ska du ha ett mässingsfärgat tvådelat VANLIGT tränsbett?
Globus har sådana iaf. Men jag antar att du syftade på bridonger, för isåfall vet jag inte. :smirk:

jo, men kontrollmätning eller icke, när det handlar om 8,5 så finns det typ inga bett som är :mad:.

fast som tur är har globus iallafall "vanliga" tvådelade i 8,5 :bow:, ska leta runt och kolla om dom har med fasta ringar oxå.

hädanefter får det bli ett träns med silverfärgade spännen :crazy:

jag hittade på deras hemsida nu :).

ett vanligt går väl an, bara de inte är så tjocka.
ska höra på affären här och se om de kan ta hem ett :).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
854
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 169
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka