Har blivit tröttare,

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag sedan var bra men jag har ju höjt min dos på min medicin vilket är bra för jag vill inte gå i i min mörka period det är inte kul att komma in där.att jag är mera trött . Men vad ska jag göra?mår väl bra i övrigt dock är tröttheten den som är på spel nu denna vecka har jag varit trött.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur