shlubberdubb
Trådstartare
Jag är en färgmatchningsgalen människa. Träns och sadel måste matcha i färg. När pållen växte ur den gamla dressyrsadeln vart det inte bättre än att det blev en svart sadel när jag skaffade ny. Så nu står jag med Svart dressyrsadel massa bruna och beiga shabrak samt bruna träns. Nåväl, skaffade ett svart träns på hööks förra året (det med spännen i nacken) och är tokigt nöjd med det.
Men kandaret är ju brunt och det går ju inte. Jag stör mig något förjäkligt på detta.
Har spanat in Hansbo Classic, det rundsydda. Tyvärr har ingen butik här ett sådant inne så jag måste beställa. Skulle dock villja se större foton än de på hansbo's hemsida så man kan se detaljer.
Finns det någon här som har ett sådant och vad tycker ni om det?
Hur är läderkvaliten?
Har någon en bra stor bild man kan se lite bättre de olika detaljerna?
Jag vet att detta är ett lyx problem men whatever. Nu börjar jag faktiskt tycka att det är snyggt med svart så varför inte köra på med det.
Tacksam för hjälp och åsikter om kandaret.
Men kandaret är ju brunt och det går ju inte. Jag stör mig något förjäkligt på detta.
Har spanat in Hansbo Classic, det rundsydda. Tyvärr har ingen butik här ett sådant inne så jag måste beställa. Skulle dock villja se större foton än de på hansbo's hemsida så man kan se detaljer.
Finns det någon här som har ett sådant och vad tycker ni om det?
Hur är läderkvaliten?
Har någon en bra stor bild man kan se lite bättre de olika detaljerna?
Jag vet att detta är ett lyx problem men whatever. Nu börjar jag faktiskt tycka att det är snyggt med svart så varför inte köra på med det.
Tacksam för hjälp och åsikter om kandaret.