Enya
Trådstartare
Min hundskara har utökats med pojkvännens två hundar, en hane och en tik. Min Enya har svårt för att komma överrens med hans tik, så det har blivit en del slagsmål, men det verkar lösa sig nu på den fronten. Hanen går i hop med alla, men han lyfter alldeles för ofta på benet här och märker revir. Det är SÅ trist att få pink på mina möbler och golv Vad ska jag göra åt det? I går tog jag tag i honom, visade där han pinkat och sa att det var fy, sedan sa jag att han skulel lägga sig och när han inte löd tog jag tag i honom ochg skulle lägga honom, men då morrade han åt mig och bet mig. Dock vägrade jag ge mig utan tryckte ner honom på golvet och satte handen på hans strupe och släppte honom sedan. Han svansede efter mig lite grann och visade underkastelse sedan. Gjorde jag fel? Jag tycker inte det själv, man morrar inte efter mig och man biter inte, han gjorde tyvärr båda Jag blev också bara så trött på att han pinkar inen flera gånger per dag i över en vecka, han som annars är så rumsren, och är ute mycket, så han har inget behov av att kissa.
Någon med idé om hur jag ska få bukt med problemet?
Någon med idé om hur jag ska få bukt med problemet?