Han har kommit!

C

citra

18037367.jpg

Härmed presenterar jag Sixten :love:

Sv: Han har kommit!

Nemen sicken sötnos!!!! :love:
Lycka till med honom :)

Ja, visst är han. Med knallblå ögon :love:

Hoppas det ska gå bra, just nu sover han så sött så.

Supesöt! Liknar min mammas honkatt när hon var liten - med den vita lilla pricken på nosen och allt.

Jättesöt, o väldigt lik min tjej Tipex när hon var bebis :love: Oxå vit prick :D
pex11.jpg

pex12.jpg

Idag är hon en lite större tjej, men pricken är kvar :love:
tipex3.jpg

Lycka till med din nya lilla kille!

Måste visa en bild på Molly som liten bara för det; notera den vita pricken på nosen :D:

lolleipse.jpg

Roligt med alla bilder, kissarna är så fina :love:
Har haft sängsällskap hela natten av en spinnande och lekande kisse. Karln var lagom road :rofl:

Säg åt karln att vänja sig :angel: Min kisse ligger alltid mellan oss, på min arm när vi går o lägger oss. Hon lägger sig på sida med ryggen mot mig, så ska jag ligga o hålla om henne :love: Det har hon gjort sen... 98 typ :angel:

Haha, jag ska meddela honom detta :D Nu har dock kissen valt att lägga sig på den smala träbiten på köksstolen och lutar sig mot min nacke, ligger & sover faktiskt :D Tokkatt!

Min brukar hoppa ner bakom mig på datastolen, där knölar hon ner sig så att jag MÅSTE maka ut mig. Då kan hon ligga bakom mig, helst på rygg :crazy: Kan ju inte vara bekvämt :confused:

Tycker inte jag heller, men uppenbarligen är det ju bekvämt :crazy: Igår var den bekvämaste platsen bakom soffryggens dyna när jag & Karln titta på tv. Durra i hela kudden av spinningen :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
406
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar