Hamsterkinder

Sv: Hamsterkinder

det är bättre att vara för försiktig ;)
men jag rider som vanligt. tar det dock lite lugnt med formen och för mycket ställning och böjning när det är som "värst" då han lätt blir stel, så det är dumt att försöka och förstöra dressyren :smirk:
så jag kör som vanligt med skogridning i form. ^^
 
Sv: Hamsterkinder

och du vet ju hur din häst brukar vara att rida, är h*n latare än vanligt och spänd så kanske det är bättre att ta det lugnt ett tag. ingen dör ju av skrittjobb :)
 
Sv: Hamsterkinder

Hon är pigg och glad som vanligt, dock protesterar hon vid för mycket böjning så det låter jag bli.
Men ok, jag kankse kan lägga in lite trav iaf och rida i lång och låg form, det har hon ingenting emot ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver ventilera tankar och hoppas att ni kan hjälpa mig. Min gamla häst har svullnat i alla sina ben, värst i bakbenen. Ena bak...
Svar
14
· Visningar
3 956
Senast: zeus
·
Hästvård För ett tag sedan gjorde jag en tråd om min häst som helt plötsligt började skaka på huvudet.. Detta visade sig vid en lunchfodring, och...
2
Svar
23
· Visningar
4 722
Senast: Jezzie
·
J
Hästvård Vad kan vara fel på min 1,5-åring? Har analyserat in absurdum, letat möjliga och omöjliga orsaker, sammanhang och förklaringar. Men...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Jossan
·
Hästvård Fick för några dagar sedan en förfrågan om jag kunde komma och ta av en framsko på en kompis häst, då han för någon vecka sedan tappat...
Svar
8
· Visningar
1 765
Senast: skjootan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp