Halt katt efter blodprover

MayGrace

Trådstartare
Vår lille kisse tog blodprover här om dagen, nu på kvällen har han börjat halta på de benet! Syns bara när han går inte när han springer. Aldrig tagit blodprover på katt förut och funderar på om de kan få ont efteråt? :crazy:
Håller honom inne ikväll. Han reagerar inte när man trycker på benet ..
 
Sv: Halt katt efter blodprover

När är häromdagen? Om han börjat halta långt efter blodproverna är det nog inte pga det.
 
Sv: Halt katt efter blodprover

Ingen aning, var bara en fundering. Han regerar som sagt inte när man klämmer igenom benet så vet inte vart hältan kommer ifrån! Kan kanske också sitta i nån tramp dyna iför som han leker med alla insekter han kommer över ..
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 276
Senast: monster1
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 065
Senast: Freazer
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 083
Senast: Habina
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 385
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp