Håller ni med om detta påstående

Sv: Håller ni med om detta påstående

Vad är det för ridskolor ni har erfarenhet av? Jag skulle vilja säga att på den ridskola jag går finns allt från nybörjare till tävlingsryttare. Någon lektion per dag rids hästen alldeles i rätt form, och visst med nybörjarna "knäpper de av" och sparar sig. Jag tror du har haft otur, har lärt mig att allt kan hända med hästar...Hoppas ni får ordning på det!

Sv: Håller ni med om detta påstående

Tack du med:) Jag vet att det finns stora skillnader mellan ridskolar och deras ridning. Det jag i alla fall har fått veta är att vår ponnyn mest rids av nybörjare (vilket han inte tyckte om och därför var det 1 ryttare som red honom i några månader) innan ridskolan sålde honom igen. Därför vet jag att han under hans ridskoleliv i alla fall inte reds i rätt form.

Jag är en positivist:) Så jag tror helt enkelt att han kommer att bli återställt helt å hållet:)

Ni får hålla tummarna:)

Jacky

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 542
Senast: Cambrie
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 425
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
1 986
Senast: Liten
·
Ekonomi & Juridik Jag har sålt en häst till en familj som absolut ville köpa den till sin dotter som förälskat sig i hästen. Dom har först fått ha den på...
2
Svar
25
· Visningar
5 081
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar