Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möjligen i undantagsfall men då måste man skicka en ansökan i tre ex till alla man debatterat med härSå folk tar paus från Buke.. Är det tillåtet?
måste man inte ansöka om tjänstledighet då?
Jag har då inte fått nått exMöjligen i undantagsfall men då måste man skicka en ansökan i tre ex till alla man debatterat med här
Jag har då inte fått nått ex
Då har det varit sambo som . Bara att gratuleraHar du inte? Jag vet andra som har fått ett ex.
Nog måste det vara tillåtet att fundera varför en användare plötsligt inte är här och bli lite orolig?Så folk tar paus från Buke.. Är det tillåtet?
måste man inte ansöka om tjänstledighet då?
Nog måste det vara tillåtet att fundera varför en användare plötsligt inte är här och bli lite orolig?
Nog måste det vara tillåtet att fundera varför en användare plötsligt inte är här och bli lite orolig?
Det är klart man får.
Jamen precis! Saknar dem, vilket känns en aningen konstigt. Att man kan gilla folk över nätet liksom.Lite liknande med @mandalaki och @niphredil
tror att båda två var aktiva här senast i typ Oktober.
trist tycker jag för det är två som jag verkligen gillar och tycker har massor av bra tankar och idéer och riktigt bra värderingar
Jag saknar oxå en bukare...som jag totalglömt nicket på
Hon skrev alltid minnestråd på årsdagen då hon bröt med sin sambo som misshandlat henne.
Hade en brun häst som avatar... kan hon hetat nått på "M" ?
Minns också henne och tror det är @Sammet ?
Här har man ju inte gjort något antikt avtryck iaf, ingen saknade mig under alla de år jag var borta
Fast några mindes mig när jag kom tillbaka nu förra veckan
Fast nu när du nämner det så tänkte jag genast på det