Hallå! Var är Enya?

tanten

Trådstartare
Insåg plötsligt att jag inte sett till @Enya på ett tag.
Hon har tydligen inte varit här och skrivit sedan 2 januari.
Ska man bli orolig? Någon som vet något?

Nog måste det vara tillåtet att fundera varför en användare plötsligt inte är här och bli lite orolig?

Det är klart man får.

Mobilen dog.

Det är klart man får bli orolig. Personen i inlägget ovan berättade att hon visste att Enya var aktiv på ett annat forum. Och då antog jag att hon mådde bra.
Så jag valde att skoja till det. Men jag förstår din tanke. :)
Men om inlägget innan inte hade skrivits så hade jag inte skojat dvs om folk var allvarligt oroliga.

Jag saknar oxå en bukare...som jag totalglömt nicket på:o

Hon skrev alltid minnestråd på årsdagen då hon bröt med sin sambo som misshandlat henne.
Hade en brun häst som avatar... kan hon hetat nått på "M" ?

Här har man ju inte gjort något antikt avtryck iaf, ingen saknade mig under alla de år jag var borta :(

Fast några mindes mig när jag kom tillbaka nu förra veckan :love:

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Sirap
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
33
· Visningar
3 545
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama