Hall tummarna nu!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sunshine

Trådstartare
For ICSI behandligen har lidit mot sitt slut och imorse fick jag tva sma embryon tillbakasatta :banana: .

Vi fick se dem uppforstorade pa en tv skarm och det var helt otroligt, de bestod av 4 celler vardera och de rorde sig och levde om... maken grat sa tararna sprutade :love:

Nu maste vi vanta i 2v innan vi kan ta gravtest, men jag ar sa tacksam att vi har kommit sahar langt - vad an slutresultatet blir :bow:

Hoppas hoppas att de sma frona vill stanna kvar i mig nu :D
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Lycka till, håller också tummarna!!

Har följt dina inlägg och jag hoppas verkligen att det går vägen!
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Tack alla! :bow:

Embryologisten ringde just och sade att de andra tre aggen som ocksa befruktades (vi fick 5 totalt) ar tillrackligt bra for att frysas, det var verkligen goda nyheter :bump:
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

håller tummarna hårt!!!

(har själv en liten... eller ganska stor IVF bebis som kryper runt här hemma) :banana: :bump:
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Sunshine skrev:
Embryologisten ringde just och sade att de andra tre aggen som ocksa befruktades (vi fick 5 totalt) ar tillrackligt bra for att frysas, det var verkligen goda nyheter :bump:

MYCKET bra nyheter :) Det betyder ju att ni gör superkvalitet på embryona trots ICSI:n ! Jag hade 23 bra ägg som befruktades, 11 som blev embryon och 2 av tillräcklig kvalitet att sätta in men inget som höll "frysklass". Men ett tog sig ju ändå..

Så även om ni har otur den här gången vet ni ju att det är just otur och att ni KAN göra superembryon med goda chanser och dessutom har tre nästan "gratischanser" till :bow:
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Vet vad ni går igenom och håller tummarna jättehårt och hoppas verkligen att det tar sig för er...
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

:banana: lycka till, min syster har två fina pojkar som resultat:D
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Tack allihop, ni är så gulliga :love:

Jag är ett nervöst vrak just nu, kastas mellan hopp och förtvivlan. Har gått upp en hel kupstorlek över helgen och började känna mig försiktigt positiv MEN började få bruna flytningar igår kväll så grät floder hela kvällen. Det verkar inte att kommit något mer sen dess och jag har inte ont i magen eller några andra "symptom" så jag vet varken ut eller in :cry:

Officiell testdag är nu på fredag :crazy:
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Försök så gott det går att koppla bort det tills på fredag och gör andra roliga lugna saker. Ett hysteriskt väntande och kast mellan hopp och förtvivlan kan ju inte göra förutsättningarna bättre.

Försök och tänk "nu har gjort allt jag kunnat denna gång, nu kan jag inte påverka något mer utan passa på att vila mig lite och unna mig att tänka på något annat tills på fredag."
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

Det är helt fantastiskt vad läkekonsten kan åstadkomma!

Lycka til! Jag håller alla tummarna för er skull!
 
Sv: Hall tummarna nu!!!

jag började blöda en sisådär 10 dagar efter vårt ET och trodde ju allt hopp var ute - men har en sprallig ettåring :love: som bevis på att det funkade ändå

håller tummarna :bump: :banana: :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn For 4.5 ar sedan kastade jag p-pillren. Trodde att det skulle ta sig ratt omgaende, men det gjorde det inte. Ett ar senare var vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 324
Senast: Breakdance
·
Övr. Barn Precis hemkommen fran 6v vul. TVA hjartan som slog!!!!!! :bump: :bump: Ena var 4.1mm och den andra 4.8mm, bada sag perfekta ut enl...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 325
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp