HÅll Ögonen Öppna

D

Dean

HTML:
http://expressen.se/index.jsp?a=426687

Vår vän Ingmar "ingo" Fransson har fått sin bil med sina två Schäfrar i stulen. Den ena hunden Torro används i tjänst och är en hund med ett extremt allvar. Den andra hunden är en valp som heter Rosso.
Torro är gulsvart hane på 5år, Rosso är svart med bruna tecken bara 15v.

Bilen är en mörkblå vovlo kombi med regnr: JJG 579.

Ser ni eller hör ni något kontakta polisen eller oss så hänvisar vi till Ingo. 0768-915343

Sv: HÅll Ögonen Öppna

Länken funkar inte.

Sedan vore det ju bra om man fick veta i vilken del av sverige det hände även om dom kanske inte är kvar där nu...

Gör den inte...

Det är i dagens expressen du kan läsa om det.

Det var i Hammarbyhöjden i södra Sthlm som bilen med hundarna blev stulen.
Bilen och hundarna kan vara var som helst...hoppas bara att hundarna får vatten. En liten valp på 15v klarar sig inte så länge...det gör iofs inte Torro heller om det blir för varmt i bilen.

Hundarna är funna vid liv

Någon alkis/pundare hade kommit in på Bagis och sagt att de hade två hundar i en Volvo utanför. När personalen gick ut hade de dragit, men hundarna och bilen var kvar.

Båda hundarna mår under omständigheter bra.

Hur länge hade de varit borta?

Usch, jag som aldrig, med ett undantag för vårt konsum, lämnar hundarna i bilen. Nu är det slut på det också. :crazy: Skulle aldrig förlåta mig själv om de försvann.

Vad hemskt!!!
Men om hunden har sådan skärpa, hur kunde den tillåta någon främmande att ta den ur bilen? :confused:

Tur att de är funna och att de mår bra, stackars lilla valp :cry:

Eftersom de suttis i bilen med Torro ett tag så fungerade det. Han skallade troligtvis innan de kom in i hans revir, men sen när de väl var där och befanns sig där ett tag så accepeterade han dem/honom. Men hade de gått in i en konflikt med Torro hade det troligtvis inte slutat så bra.

Jag har pratat lite mer med Ingo och hundarna är väldigt stressade, speciellt valpen. Hoppas han inte tar det åt sig för mkt bara.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka