Hagens Jaguar Rc58

Sv: Hagens Jaguar Rc58

connemaraponny.org --> Avel & Info --> Stamtavlor --> Sök Jaguar så får du upp honom och hans föllista

Bild på honom finns om du googlar fram Hagens stuteris hemsida!

:)

Dom avkommorna jag träffat/vet nåt om är:

Hagens Naughty Nora: MYCKET fin och snäll ponny
Hagens Nelina: Tror den blev "årets ponny" för inte så många år sedan, fast vilken stiftelse/förening det var som utnämnde henne har jag glömt bort?

Hagens Star och Hagens Surf har väl båda lite temperament, i alla fall när dom var yngre. Inte vem som helst fick rida Star och Surf tror jag ingen fick rida på alls om jag inte minns fel?
Men väldigt fina och trevliga modeller på connemara utseendemässigt/exteriört. Och trevliga att hantera från marken ;)

Har kollat där. Det som är synd är ju att det inte står om de är tävlade eller utställda.
Bara fem av dem som inte är skimmlar.

Liknande trådar

Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 459
Senast: Nikan
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: Freazer
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 929
Senast: Lea88
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka