Hästtransportörer

Ct2

Trådstartare
Jag undrar vad ni här på forumet tycker är viktigt när ni anlitar hästtransportörer? Billigt pris/ bra transportfordon/ hur de passar tider/ bemötande/ hästhantering?

Helt enkelt, vad tycker ni är viktigast i ert val av hästtransportörer? :)
 
Sv: Hästtransportörer

Bra referenser och såklart att hästen åker bekvämt. När jag anlitade i december valde jag utifrån det, hade några alternativ på ungefär samma pris. Men jag vill inte betala hutlösa summor heller, då åker jag hellre själv. Tidspassningen kan man ju göra avkall på, det är mycket som kan hända. Skulle anlita samma firma igen vid behov, trevliga, bra med hästen och god kontakt hela vägen. :)
 
Sv: Hästtransportörer

Har använt tre av de större transportörerna och alla lever mer eller mindre upp till allt du räknar upp. Hyfsade priser, bra med hästarna, bra bilar och är överlag trevliga. Håller dessutom tider så mycket man kan begära när man håller på med levande djur, allt kan ju hända.
Viktigast för mig är väl att jag kan lita på att min häst kommer dit den ska på ett bra sätt till ett bra pris.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
751
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 857
Senast: Acer
·
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Fazeem
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 012
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp