"Hästar ger människor lugn"

Absolut, större delen av mig rasade i och med att Tima fick somna in och situationen på min fd arbetsplats var som den var. Jag skulle inte ha något emot en hästhals, eller mule att gosa in mig i idag... för numera är det värre än värst...
 
Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.
 
Intressant att hon vill starta ett skyddat boende där man kan ta med sin häst. Det är många gånger djuren som får den våldsutsatta att stanna kvar. Katt går att ta med på många ställen, fler är restriktiva med hundar, förklaringen jag fått är att hundar måste rastas och därmed röja den boende, men boende dit man kan ta häst tror jag inte finns någonstans.
Inte heller hört talas om det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter För många är arbete med hästar ett riktigt drömjobb, men den bransch som ger oss så mycket glädje, häftiga sportupplevelser, trygga...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sedan två år tillbaka arbetar Ekenäsbon Linn Stenroos bland annat med att rida in hästar. För att lyckas med det jobbet är det viktigt...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hästen är ett flock- och flyktdjur och genom årtusenden har deras förmåga att läsa av andra individers kroppsspråk förfinats. De som...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Holmberg vann SM i barfotaverkning tidigare i år. Här berättar hon om passionen för sitt arbete och de fördomar som hon mött...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp