Gurkmeja till digivande sto?

Jazzen

Trådstartare
Kan jag ge gurkmeja till mitt sto som fortfarande ger di?

Har sökt runt på nätet men hittar inget som tyder på att det skulle vara farligt. Hoppas på svar här så jag med gott samvete vet om jag kan ge henne eller om jag ska låta bli :)

Sv: Gurkmeja till digivande sto?

Det finns ingen forskning på det och därför är det bäst att undvika för att vara på den säkra sidan. Det skall inte ges under dräktighet pga att det stimulerar livmodern och kan orsaka kastning. Möjligt att det även kan påverka mjölken, båda så att den sinar eller genom att ändra smaken.

Jag hade väntat om det var mitt sto. :)

Sv: Gurkmeja till digivande sto?

Tack för svar!
Då väntar jag tills "bebis" inte längre diar :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 238
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 180
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt