Gunnar! Jag har en idé!

Miao

Trådstartare
En markör som visar om man fått ett svar på något av sina inlägg i trådarna :idea: ! Skulle kunna sitta under "privatmeddelanden" eller nått!

Jag kan ju inget om hur man gör när man programmerar ett forum, det kanske är jättesvårt? Men det vore RIKTIGT bra, så slipper man gå tillbaka till sina egna svar och se om ngn har svarat. Alltså när de valt "svara på detta" knappen!

Tacksam för åsikter! :bow:

Sv: Gunnar! Jag har en idé!

Det skulle vara jättebra tycker jag :bow:

Om du prenumerar på tråden så får du ju ett e-postmeddelande varje gång någon svarat på tråden.
// Cicci

Ja, när någon har svarat på tråden ja... men jag söker en funktion som gör att man ser när någon svarat på ett av ens egna inlägg!

Visst skulle man få se en hel del "*knapplån*" då, men i det stora hela så skulle man ju få veta när någon svarat dierkt till en själv.

kanske krångligt, men jag går via kontrollpanelen in bland mina prenumerationer. sen öppnar jag tråden med knappen "visa från första olästa" (så hamnar jag vanligtvis precis efter mitt inlägg) sen är det bara att skrolla ner med ögonen på högerkanten av sidan, där det står "svar på xxx av FeatherCloud" ex. och när det står så så är det svar till mig.. :D (eller knapplån :p )

Vet att vissa forum har det på profilsidan. En "vem citerar mig knapp"
Kan vara användbart ibland.
Toppenide att införa här:banana:
/BiB

E-mailen är pest om man bara har jobbmail. Jag vill ha det som det var förr när man "sparade" sina favorittrådar.

Det kan du ju gör med prenumeration.
Då finns ju alltid en genväg till tråden på din personliga sida.

Kan jag göra det UTAN att få dom förbaskade mailen alltså, beskrivning hur tack

Luff skrev:
Kan jag göra det UTAN att få dom förbaskade mailen alltså, beskrivning hur tack

Om du vid "Trådprenumeration" väljer inget e-postmeddelande så borde det bli ett svar på din personliga sida när någon skrivit i tråden och du slipper få "massa" e-post.
(du måste vara i avancerad för att kunna välja)

det kan du göra under kontrollpanelen och välj typ "redigera alternativ" eller nåt sånt... *minns inte vad det står*

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama