Gretzer vill ha med Malin

Sv: Gretzer vill ha med Malin

Maria! Skicka vem som helst i s f surstroppen och superdivan Zetterman! Någon mer negativ person får man leta efter, men det är klart - en halv miljon kanske kan få honom att dra på smilbanden.

Malin är INGENTING! Hon bör komma bort ifrån rampljuset, så att fler mycket duktigare, yngre ryttare kan träda fram. :mad:

Nja där håller jag inte med, man skickar inga turister till OS för att se och lära utan där gäller att man har rutin och nerver i styr.

Nej, såklart inte. Hon har ju fått rutin tack vare ditten och dattan, men jag tycker att det finns andra ryttare som bör få en kaka av rampljuset nu för det finns minst lika duktiga ryttare som verkligen behöver få en chans.

Nej, såklart inte. Hon har ju fått rutin tack vare ditten och dattan, men jag tycker att det finns andra ryttare som bör få en kaka av rampljuset nu för det finns minst lika duktiga ryttare som verkligen behöver få en chans.

Men kanske inte i ett OS, däremot i WC-klasserna.

Malin är INGENTING! Hon bör komma bort ifrån rampljuset, så att fler mycket duktigare, yngre ryttare kan träda fram. :mad:
:rofl::rofl: Sverige- landet som styrs av jantelagen.... Malin är en av världens skickligaste ryttare, så är det bara, möjligen utan en OS häst just för tillfället. Och kommer det bättre ryttare på bättre hästar tror jag att landslagsledningen är fullt kompetenta att släppa fram dem istället...

Maria! Skicka vem som helst i s f surstroppen och superdivan Zetterman! Någon mer negativ person får man leta efter, men det är klart - en halv miljon kanske kan få honom att dra på smilbanden.

Håller med till 100%.:bow::bow:

:rofl::rofl: Sverige- landet som styrs av jantelagen.... Malin är en av världens skickligaste ryttare, så är det bara, möjligen utan en OS häst just för tillfället. Och kommer det bättre ryttare på bättre hästar tror jag att landslagsledningen är fullt kompetenta att släppa fram dem istället...

Malin Baryard är ingenting utan "sin" Butterfly Flip. :smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris blev inte som Malin Baryard-Johnsson hoppats på. För Norrköpings Tidningar berättar hon om besvikelsen som hon försöker att...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson var med och vann OS-guld i laghoppningen i Tokyo. Nu petas hon ur hopplaget. – Det är lite annorlunda, såklart så...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Sonic76
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två tunga titlar står på spel vid säsongsavslutningen på Global Champions Tour – och totalt 70 miljoner kronor. Malin Baryard Johnsson...
Svar
0
· Visningar
452
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS-guldekipaget Malin Baryard-Johnsson och stoet Indiana har nått nya höjder. Ett par dagar efter helgens grand prix-seger i St Tropez...
Svar
0
· Visningar
346
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama