Globus kombibett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 750
N

Notorius

Jag har lånat det tredelade kombibettet från Globus, men fattar inte vart jag ska sätta fast tyglarna och vart jag sätter fast sidostyckena. hjäääääälp :p

Sv: Globus kombibett

Finns bild på Globus hemsida, är det längst ner, men min muppdator kan inte spara bilden så jag kan inte ladda upp den :crazy:

högerklicka på bilden, välj egenskaper, kopiera adressen, lägg in den här :)

det gååår inte, jag är väl inte så dum att jag inte vet hur man gör :p ;)
men min dator är mupp, men jag ska försöka nu. IGEN haha :p

alltså, de går inte :crazy:
de har väl copyright på sina bilder.

581820%20(47)

detta är det!

Ingen aning. Tygeln ska sitta längst ner på stången, det är det enda jag kan lista ut.
Ni andra: www.globussport.se --> Häst --> Bett --> Hackamore || Bettet längst ner

Sen måste jag passa på att fråga också, på övriga bett längst ner, finns det något som heter myggbett. Vad är detta??? :confused:

jag satte dem där iaf, nån annan stans kunde jag inte få fast dem. Men tyglarna har jag ingen aning om vart de ska vara, i de två små ringarna längst ner kanske ? :P

Sidstyckena i samma ögla som kedjan/curbstarpen...
Tyglarna i den nedersta öglan...

I de två små ringarna? Wiie då gjorde jag rätt ändå haha :p

tja, det var ju lika litet som ett myggbett iaf :p

Liknande trådar

Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
798
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka